Hur lägger jag till fler användare och hanterar min organisation?

Du som har Bokaderos rekryteringsverktyg har även minst en organisation. Till organisationen kopplas då en karriärsida, era annonser, mallar och listor samt vilka användare som ska ha tillgång till dessa.

För att hantera organisationen och lägga till användare som t.ex. ska kunna se dina annonser behöver du vara inloggad, öppna menyn och gå till din organisation.

Du kan: 
- Skapa listor där du kan samla kandidater som du vill spara. Du kan sedan även hantera dessa kandidater i dashboardformat.

- Skapa mallar för olika mail som du skickar via verktyget eller textmallar för när du skriver annonser.

- Lägga till fler användare som ska kunna hantera verktyget och t.ex. se annonser och ansökningar. Det ingår två användare i prisplanen Premium medan det i Premium XL ingår fritt antal användare. Användarna måste ha eller skapa egna konton på bokadero.se.

Som Viewer kan du endast se inkomna ansökningar till annonsen du är inbjuden till. Som Editor kan du skapa egna annonser och hantera ansökningar till dina annonser och annonser du är inbjuden till. Som Admin kan du skapa egna annonser och hantera ansökningar till dina annonser och annonser du är inbjuden till samt hantera organisationen.

Har du användare i din organisation som ska se eller hantera någon/några av dina annonser behöver du gå till annonsen det gäller och bjuda in personen till teamet för den annonsen.